Nagy Tamás
Fióktelep-vezető, kockázatvállalás, kárrendezés – technikai és szállítmánybiztosítások
tamas.nagy@hdi.hu
Gerstnerné Puskás Ágnes
Kockázatvállalás, kárrendezés – felelősségbiztosítások
agnes.gerstner@hdi.hu
Zeller Alexandra
Kockázatvállalási, kárrendezési asszisztens – felelősségbiztosítások
alexandra.zeller@hdi.hu
Bleicher Ildikó
Kockázatvállalás, kárrendezés – vagyonbiztosítások
ildiko.bleicher@hdi.hu
Eleméry Márta
Nemzetközi programok
marta.elemery@hdi.hu
Janovics Beáta
Nemzetközi programok
beata.janovics@hdi.hu
Lipták Tímea
Pénzügy
timea.liptak@hdi.hu
Nagy Zsuzsanna
Office manager
zsuzsanna.nagy@hdi.hu

Elérhetőség
Munkatársaink
Gépjárműkárokkal kapcsolatos ügyintézés
Magyar Posta Biztosító Zrt.
Tel: +36-1-423-4278 | +36-1-423-4274
Email: karinfo@mpb.hu
Az Ön elégedettsége számunkra rendkívül fontos, így folyamtosan termékeink és szolgáltatásaink optimalizálásán dolgozunk. Mindezek ellenére adódhatnak olyan alkalmak, melyek panaszra adhatnak okot. Ilyen esetben kérem, tájékoztasson minket.
Panaszkezelés
Mit nevezünk panasznak?
A HDI Versicherung AG irányába, annak szerződéses kötelezettségéből vagy HDI által nyújtott szolgáltatásából fakadó elégedetlenség. Bárminenű biztosítási vagy kártérítési igény érvényesítésére, illetve kárrendezésre szóló felszólítás nem minősül panasznak.
Hogyan lehet a panaszt benyújtani?
A panaszt online, személyesen, telefonon, levélben vagy email-ben, az alábbi címen lehet beadni:
HDI Versicherung AG Magyarországi Fióktelepe
HU - 1134 Budapest, Váci út 45.
Tel.: +36 1 248-28-20
E-Mail: office@hdi.hu
Irodánk munkaideje az alábbi:
Hétfő – csütörtök: 8.00 – 16.30
Péntek: 8.00 – 14.00
A munkaidő után beérkező panaszok feldolgozás a következő munkanapon történik meg.
Mely adatok megadása szükségesek a panasz benyújtása során?
A panasz feldolgozásához az alábbi adatok megadása szükséges:
- ·Az Ön elérhetőségei (neve, címe, e-mail címe, és/vagy telefonszám)
- ·Hogyan érhetjük el Ön a legegyszerűbben?
- ·Panaszának pontos leírása (kötvényszám, kárszám megadásával)
Mely esetben számíthat a panaszos panasza elismerésére?
Minden, a HDI számára továbbítot panaszos ügy alapos kivizsgáláson esik át. Amennyiben a vizsgálat során a panaszos nem támasztható alá, a HDI álláspontja alapos indoklással kerül megküldésr a panaszos számára.
Mennyi ideig tart a panaszos ügy feldolgozása?
Amint a panasz beérkezik hozzánk, azonnal továbbításra kerül az azt feldolgozó egységhez, ill. rögzítésre kerül a belső panaszosnyilvántartásba, melyről Ön (a feldolgozáshoz továbbiakban szükséges adatok, információk megnevezésével) visszaigazolást kap.
A panaszos ügyek feldolgozása – normál esetben – 5 munkanapon belül megtörténik. Amennyiben ezen idő nem lenne elégséges a feldolgozásra, arról tájékoztatást küldünk, melyben megadásra kerül a feldolgozás várható időszükséglete.
Hová fordulhatok még panaszos ügyeimmel?
Amennyiben nem elégedett panaszának elintézésével, az alábbi helyekhez fordulhat még:
-
·Budapesti Békéltető Testület
Székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-Mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Ki az illetékes nemzeti felügyeleti hatóság?
Magyar Nemzeti Bank
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
Telefon: + 36 80 203 776
E-Mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Levélcím: 1534 Budapest BKKP Postafiók: 777
Ki a HDI Versicherung AG illetékes felügyeletei szerve?
Österreichische Finanzmarktaufsicht (FMA)
Verbraucherinformation & Beschwerdewesen
Otto-Wagner-Platz 5
A-1090 Wien
E-Mail: fma@fma.gv.at
Panaszbejelentő
Néha nem minden úgy megy, mint az szeretnénk. Az alábbiakban tájékoztathat minket, ha ilyen üggyel találkozott volna a közös munkánk során.