Azért vagyunk itt, hogy segítsünk és tanácsot adjunk Önnek.
Vegye fel velünk a kapcsolatot!
HDI az Ön közelében
Az Ön kapcsolata velünk
Kapcsolatfelvételi űrlap
Panasz
Az Ön elégedettsége rendkívül fontos számunkra, így folyamatosan dolgozunk termékeink és szolgáltatásaink optimalizálásán. Mindezek ellenére adódhatnak olyan alkalmak, amelyek panaszra adhatnak okot - ilyen esetben kérjük, tájékoztasson minket.
Panaszkezelés
Mit nevezünk panasznak?
A HDI Versicherung AG irányába, annak szerződéses kötelezettségéből vagy HDI által nyújtott szolgáltatásából fakadó elégedetlenség. Bárminenű biztosítási vagy kártérítési igény érvényesítésére, illetve kárrendezésre szóló felszólítás nem minősül panasznak.
Hogyan lehet a panaszt benyújtani?
A panaszt online, személyesen, telefonon, levélben vagy email-ben, az alábbi címen lehet beadni:
HDI Versicherung AG Magyarországi Fióktelepe
Váci út 45
1134 Budapest
Tel.: +36 1 248 28 20
E-Mail: office@hdi.hu
Irodánk munkaideje az alábbi:
Hétfő – csütörtök: 8.00 – 16.30
Péntek: 8.00 – 14.00
A munkaidő után beérkező panaszok feldolgozás a következő munkanapon történik meg.
Mely adatok megadása szükségesek a panasz benyújtása során?
A panasz feldolgozásához az alábbi adatok megadása szükséges:
- Az Ön elérhetőségei (neve, címe, e-mail címe, és/vagy telefonszáma)
- Hogyan érhetjük el Önt a legegyszerűbben?
- Panaszának pontos leírása (kötvényszám, kárszám megadásával)
Mennyi ideig tart a panaszos ügy feldolgozása?
Amint a panasz beérkezik hozzánk, azonnal továbbításra kerül az azt feldolgozó egységhez, ill. rögzítésre kerül a belső nyilvántartásba, melyről Ön (a feldolgozáshoz továbbiakban szükséges adatok, információk megnevezésével) visszaigazolást kap.
A panaszos ügyek feldolgozása – normál esetben – 5 munkanapon belül megtörténik. Amennyiben ezen idő nem lenne elégséges a feldolgozásra, arról tájékoztatást küldünk, melyben megadásra kerül a feldolgozás várható időszükséglete.
Ki az illetékes nemzeti felügyeleti hatóság?
Magyar Nemzeti Bank
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
Telefon: + 36 80 203 776
E-Mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu
Levélcím: 1534 Budapest BKKP Postafiók: 777
Ki a HDI Versicherung AG illetékes felügyeletei szerve?
Österreichische Finanzmarktaufsicht (FMA)
Verbraucherinformation & Beschwerdewesen
Otto-Wagner-Platz 5
1090 Wien, Österreich
E-Mail: fma@fma.gv.at
Néha nem minden alakul úgy, ahogy azt szeretnénk. Ha a közös munkánk során találkozott volna ilyen esettel, az alábbiakban tájékoztathat minket
Panaszbejelentő
Bejelentő rendszer
A bejelentő rendszer (BKMS® bejelentő rendszer) lehetővé teszi bizonyos súlyos törvénysértések névtelen bejelentését. Ennek alapján olyan belső folyamatok indíthatók el, amelyek a károkat megfékezik, és megelőzik a további károkat.
Az adatfeldolgozással és az adatvédelemmel kapcsolatos információk itt találhatók: Adatvédelem